Vi möter fler och fler visuella intryck, vi ska synas tillsammans med mängder av företag. Det är viktigt hur du presenterar ditt företag både i tryck och på webben, vad du ger för intryck och avtryck, att du är konsekvent. DU är ditt företag, i allt du säger och i allt du gör i alla lägen.
Om du har en grafisk profil:
– Har du större möjlighet att bli ihågkommen.
– Uppfattas du som seriös och trovärdig.
– Känner du dig mer säker i din kommunikation
”Tänk på att en slarvig hantering av en grafisk profil kan bringa skada och få företaget att uppfattas som oseriöst och rörigt”
Vackert med kloka ord som alltid!
Jag tittade i min grafiska profil igår igen. Den glädjer mig och att när jag tittar i min grafiska profils manual så ser jag summeringarna jag gjort, vart jag är på väg och vart jag vill vara någonstans.
Jag blir förbluffad ibland när jag läser och ser det övningar jag gjort som har blivit likt en bok så viktig för mig. Så klockrent och naket ärligt är min grafiska profil.
Innerligt Tack igen för att du finns!
Vänligen
Tina
Tack snälla Tina. Vad roligt att den är till nytta för dig. Det var det jag hoppades med denna digitala produkt 🙂
/Monica